Expressen reportage

Jag är lite då och då med i olika reportage i tidningar då det handlar om inredning. I vintras ställde jag ( och min sambo) upp på ett reportage för Expressen som skulle handla om sovrum. Min vän journalisten Anne Haavisto hade en ide;) Självklart ställde vi upp.
Här får ni se lite bilder ......

Jag och Claes


Vårt Sovrum


On the cover *blink*


Paret Federley var oxå med i reportaget



Mer bilder från vårt sovrum från ett annat reportage hittar du på min internationella bloggsida 
http://www.dreamlifeincity.blogspot.se
 där ser du bilder från vårt sovrum i dagsljus, och då är det heeeelt andra färger.
Här nere ser du en liten teaser...

kram//Marie

3 kommentarer:

  1. Så vakkert soverom dere har. Lekker tapet, som fikk rommet til å virke herskapelig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag tycker om medaljongtapeter :) det ger verkligen en oaow känsla :)

      Radera
    2. Hulda! Kika in på dreamlifeincity.blogspot.com där ser du bilder från vårt sovrum i dagsljus.

      Radera