Sovrumsinspiration i lyxklass

 Under påsklovsveckan var jag över till Helsingfors med familjen, och givetvis var varuhuset Stockmans ett "måste" att besöka. Med kameran i högsta hugg sprang jag runt som en galning och fotade på inredningsavdelningen. 
Så här kommer en liten bildkavalkads inspiration från sektion Sovrum.
Vassego att NJUTA!

 Jag vet inte vad ni tycker, men jag ääälskar Lexingtons kollektioner...vill ha nu!!
 För att inte tala om Ralph Lauren´s klassiska stil..

 GANT´s färgsprakande sängkläder vill gärna sonen ha i sin säng ( och mamma oxå)
 Pudriga pasteller från Designers Guild är mjuka och sofistikerade för sinnet.
Snygga ljuslyktor. Ganska exakta kommer snart in till butiken, fast de är flätade i aluminium. 
Fotograf : Jagsjälv 
*HÄPP*

5 kommentarer:

  1. Så fint....TACK för inspirationen...då var det dax att uppdatera!
    Då vet jag vad jag skall syselsätta mej med imorgon ;)

    KRAM
    Christina de Ron

    SvaraRadera
  2. Lexingtons stripete sengetøy er så flott! Passer godt til et sommerlig soverom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hulda :) Lexington är underbar :) jag hoppas jag hinner skriva dig imorgon / Kram

      Radera