Bygga butik

Som några av er kanske vet så kommer Stilrummet öppna en ny butik. Jag flyttar nu från underbara Bromma och Skogbo Gård till  Östermalm och Brahegatan i Stockholm. Butiken är härligt charmig i två våningsplan och tre rum. Just marvelous!! Här delar jag med mig lite av " bygg bilder". 


Här ser ni Peter från Montebello Möbler som älskar sin nya tigersåg ( need I say more..hahaha) 
Tillsammans med sin fru Malin driver de ett möbelföretag och de kommer att ha delar av sina nyrenoverade möbler i butiken under en tid.


Här bygger jag en köpmandisk... Hej å hå jag bygger på..


Måla måla varje..dag :) färg i rågrå , snart dags att dekorera med snygglister. 
Ovan bild är det första fönstret framsågat.. Butiken har tre stora skyltfönster och två av dessa var igensatta.Men nu är de framme igen.

Joråsåatt..här provar jag oxå på att såga lite..Glajjor fungerar fint som spånslydd ;) tihi

Voila.. Där har vi ett rent snyggt fönster. 
Åå en massa snyggvaror som kommit :) 



Självklart så har butiken blomlådor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar