Franska stämningar & Vintage Chalk Paint


Den Franska inredningsstilen har inspirerat mej under många år. 
Den eleganta, klassiska & romantiska stilen gör att jag oavkortat direkt tänker på hur de levde förr i Franska vackra Slott & Herrgårdar.ja, de lever uppenbarligen fortfarande så ;)
Jag vet inte hur det är med er, men hela min kropp bubblar av glädje då jag ser bilder och produkter som påminner om det Franska.

Just därför är jag extra glad över att Jeanna dÁrc Living börjat med kalkfärger. Denna Vintage Chalk paint kommer jag att tjata ihjäl mej om tills varenda kotte i stan har provat *skratt skratt*.

Färgen finns i 16 grundfärge.
Färgerna kan blandas med varandra och lyfta varandras karaktär. 
(Se på mittenbilden). Där är fyra av grundfärgerna med som små färgprover. Se hur läckert man kan samverka med textilier och inredning för perfekt harmoni. 

Workshops i hur du målar med Vintage Chalk Paint börjar den 24 april ( 2014)  i butiken. 
mer info på www.stilrummet.se

16 GRUNDFÄRGER I KOLLEKTIONEN. FINNS I BUTIK UNDER V 14. KURSER I KALKFÄRGSMÅLNING BÖRJAR DEN 24 APRIL. SE MER INFO PÅ WWW.STILRUMMET.SE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar